תפריט ראשי

ייעוץ מס ותכנון אסטראטגי עסקי

המשרד נוסד ב - 1964

tel
whatsapp
mail
waze
facebook
ייעוץ עסקי
תפריט
ייעוץ עסקי עוד...

 

תכנון אסטרטגי

 

מהו תכנון אסטרטגי ?
תכנון אסטרטגי הוא תהליך הכולל קביעת יעדים עסקיים, בחירת דרכי פעולה

מתוך מספר אלטרנטיבות, הקצאת משאבים עפ'י בחירת היעדים שנבחרו, הערכת התוצאות שהושגו והפקת לקחים.

 

 

מדוע צריך תכנון אסטרטגי ?
בעולם העסקי בו רבות מההחלטות הן עניין של אינסטינקט או תחושת בטן של מנהל, תהליך של תכנון אסטרטגי דינאמי צריך להוות חלק מהדר ך בה החברה מקבלת החלטות. כהתנהגות מובנית בה כל אחד מגורמי החברה מבין את מעמדו, תפקידו, סמכויותיו, ותורם להצלחת העסק.

התכנון האסטרטגי משפר את התוצאות העסקיות ויכולת ההתמודדות של העסק בסביבה עסקית משתנה, תוך בנית מודל קבלת החלטות, מודל ביצוע ומודל ניתוח ביצועים, המותאמים לעסק הספציפי ולמטרות אשר הציב לעצמו. התכנון האסטרטגי ובנית המודל מאפשרים לעסק לבחון את עצמו בכל עת. ייעוץ אסטרטגי מהווה נדבך חשוב במהלך קבלת ההחלטות בעסקים. ככל שמנהלי העסק יפנימו את הליך התכנון כחלק ממהלך ענייניו השוטפים של העסק, כן ייטיבו את התוצאות העסקיות שישיגו, יקטינו את הסיכוי להפסד כלכלי כתוצאה מניתוח לא מלא, וימנעו מהחלטות שגויות. הליך התכנון האסטרטגי כחלק מדפוס התנהגות עסקי הינו הליך דינאמי.

 

 

שיטת העבודה וביצוע ?
אנו מנהלים פגישות עם מנהלי העסק במטרה לאסוף פרטים ונתונים עסקיים על פיהם ייערך הליך התכנון האסטרטגי, ומרכזים מתוך הדו'חות את הנתונים הכספיים והעסקיים האחרים של העסק. הכוונה היא לזהות נקודות כשל אפשריות וצווארי בקבוק. זהו הליך בחינת סיכונים פיננסיים אליהם עלול להיקלע העסק. הדגש הוא על ניתוח מובנה הנערך בשיתוף עם מנהלי העסק. ההליך מחדד את היעדים אליהם מכוון העסק, את פלחי השוק אליהם הוא פונה, ומנתח את הסביבה העסקית החיצונית והפנימית.

 

 

האני מאמין ?
האני מאמין שלנו הוא שגם מנהל המאמין שקבלת החלטות עסקיות, כלכליות, ארגוניות, היא עניין של אינסטינקט, יבין טוב יותר את מורכבות ההחלטות העסקיות שיקבל, אם יהפוך את הליך התכנון האסטרטגי המובנה לחלק מהליך שוטף וקבוע. אנו מציעים ליווי שוטף הכולל מענה בזמן אמת וסיוע בקבלת החלטות המותאמות ליעדים שהוצבו ולמציאות הדינאמית המשתנה.

 

 

תכנון אסטרטגי - חיפה, קריות וצפון הארץ

משרדנו ממוקם בקרית ביאליק ומספקים את השירות של תכנון אסטרגי לעסקים ללקוחות מאזור חיפה והקריות. נשמח לצרף גם אתכם לאלפי לקוחות מרוצים אשר נהנים מיחס, שירות אדיב ומקצועי ונסיוןמוכח של מעל ל- 50 שנה בתחומינו.

 

תכנון אסטרטגי

 

 

לחצו להדפסה

 

אתה זקוק לנו

צור איתנו קשר עוד היום!

 

 

הפעל נגישות

בניית אתרים